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Voilà Cemu v1.9.1 vient d'être officiellement libéré pour le grand public par ExZap son développeur principal.
Les nouveautés nous les connaissons, les principales sont l'ajout d'une deuxième fenêtre qui permet d'afficher l'écran du Gamepad, le rétablissement des textures a été amélioré, et cette version vient corriger des bugs audio, et apporte des optimisations sur le décodeur de textures.

Les nouveautés nous les connaissons, les principales sont l'ajout d'une deuxième fenêtre qui permet d'afficher l'écran du Gamepad, le rétablissement des textures a été amélioré, et cette version vient corriger des bugs audio, et apporte des optimisations sur le décodeur de textures.
# Cemu detailed changelog for 1.9.1
# Patreon release date: 2017-08-22
# Public release date: 2017-08-29
general: Added a separate window to display the GamePad screen
general: Added more game profiles
CPU/JIT: Slightly decreased RAM usage of recompiler by optimizing away unused lookup tables
CPU/JIT: Improved detection of float denormal usage
CPU/JIT: Added support for PSQ_L type 6
input: Fixed XInput controller not refreshing
input: Fixed DirectInput controller selection for adapters with multiple controllers
input: Fixed DirectInput axis directions being mirrored or offset for certain controllers
coreinit: Added API MCP_TitleListByAppType, MCP_TitleList, FSAddClientEx()
coreinit: More accurate implementation of OSMessageQueue
coreinit: More accurate implementation of FSOpenFile/FSOpenFileAsync
nsysnet: Added API inet_ntoa(), recvfrom()
nn_act: Added API GetPersistentIdEx()
GX2: Added API GX2RSetStreamOutBuffer(), GX2WaitForFlip(), DMAEGetRetiredTimeStamp()
GX2: GX2CopySurface() can now detect access to GPU-residing textures and automatically trigger texture readback
GX2: Fixed invalid optimization of seemingly unused inputs in pixel shader when indexed GPR access is used
GX2: Optimized texture decoder (up to 5 times faster)
While generally not a bottleneck, the texture decoder previously could cause
additional micro-stutter in situations where many textures are loaded at once.
VPAD: Improved emulation of sampling callbacks
VPAD: Fixed crash in VPADControlMotor() when length parameter was out of bounds
AX: Correctly update ADPCM parameters after loop for non-streaming voices
AX: Fixed a bug in voice synchronization where changes to the current playback offset where sometimes not visible to the API
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