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Le développeur ExZap nous propose de découvrir, pour ceux qui ont accès à la version Patreon, le nouveau Cemu v1.6.2 depuis hier. Comme toujours, la référence vient corriger pas mal de bugs, améliore la détection de certaines fonctions pour les développeurs, et vient aussi améliorer la gestion spécifique des APIs de l'émulateu, sans compter les améliorations graphiques et sonores.
# CEMU detailed changelog for 1.6.2
# Patreon release date: 2016-10-29
CPU: Fixed a rare crash bug that could occur when the recompiler attempted to analyze certain functions
CPU: Improved detection of function entry points for recompiler
CPU: Added instructions LBZUX, SRW., PSQ_LU, PSQ_STU and PS_DIV to recompiler
CPU: Adjusted recompiler PS_MERGE10 instruction to generate faster code
FS: Various optimizations to FSA thread, resulting in quicker processing of file operations
FS: If available, AES-NI is now used for filesystem decryption
AX: Added API AXAcquireMultiVoice()
NFP: Deactivate event will now be correctly signaled
GX2: Added support for Streamout emulation via OpenGL's Transform Feedback
GX2: Slightly reduced the number of shaders that need to be compiled (by optimizing away render states that previously affected the generated shader code)
GX2: Improved handling of bottom of pipe event
GX2: Added API GX2DrawIndexedImmediateEx()
GX2: Fixed a bug in the buffer cache that could cause out-of-bounds allocations which would result in CEMU crashing
GX2: Fixed a bug where textures would be immediately reloaded from RAM after being updated by a GPU-side operation
Patreon Cemu v1.6.2 :
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La version grand public sera disponible dans environ un peu moins d'une semaine.
