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Ceux qui contribuent au support Patreon de Cemu ont la chance d'avoir accès à la toute nouvelle version de Cemu qui vient de passer en v1.6.0. L'émulateur Wii U a subi de grosses innovations dans cette mouture,
Ceci est un aperçu de la dernière version offerte aux utilisateurs qui ont choisi de soutenir financièrement le développement de l'émulateur, mais il est possible que quelques versions intermédiaires légères sortent d'ici la version publique qui arrivera dans une semaine.
Le compartif est sans appel, les améliorations graphiques, les disparitions des bugs, les problèmes d'ombres, tout est corrigé et ça impressionne !
Ceci est un aperçu de la dernière version offerte aux utilisateurs qui ont choisi de soutenir financièrement le développement de l'émulateur, mais il est possible que quelques versions intermédiaires légères sortent d'ici la version publique qui arrivera dans une semaine.
Le compartif est sans appel, les améliorations graphiques, les disparitions des bugs, les problèmes d'ombres, tout est corrigé et ça impressionne !
Accès :Patron release will be Sept 15th late in the EST timezone. If you don't know what a patron is, click here.
Public release will be Sept 22/23rd.
Changelog to come after Patron release.
Vous n'avez pas la permission de voir le lien s'il vous plaît
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(il faut contribuer ou bien attendre le 22 ou 23 Septembre la version publique)# CEMU detailed changelog for 1.6.0
# Patreon release date: 2016-09-15
CPU: Added instructions ADDCO, DIVWUO DIVWO, CRAND and CRANDC to interpreter
CPU: Added instructions LFDU, STFDU, BLRL and SLW. to recompiler
CPU: Fixed rounding error in FCTIWZ and PSQ_ST recompiler instruction
CPU: Improved detection of function end address for recompiler. Added special handling for shared function bodies
CPU: Fixed recompiler generating invalid code for conditional branch instructions with link flag set
CPU: New option 'emulateSinglePrecision' for game profiles. If enabled, recompiler will round results to single-precision after single-precision instructions.
SAVE: Added API SAVEGetStatOtherNormalApplicationVariationAsync()
coreinit: New API FSSetPosFileAsync(), FSGetPosFileAsync(), FSIsEof(), FSIsEofAsync(), OSGetAvailPhysAddrRange(), OSAllocVirtAddr(), OSMapMemory(), OSUnmapMemory(), MEMAdjustExpHeap(), MEMFreeToBlockHeap()
coreinit: Implemented MPQueue API
coreinit: Improved implementation of OSGetMemBound()
coreinit: Fixed OSSleepTicks using wrong timer source
coreinit: Fixed return value of OSWaitSemaphore() when thread does not return immediately
coreinit: Improved handling of thread joining and detached state
VPAD: Improved implementation of VPADGetTPCalibratedPointEx()
AX: New API AXSetVoiceLoopOffset(), AXSetVoiceEndOffset(), AXSetVoiceSamplesAddr()
AX: Fixed handling of upsample stage when used before final mix callback
DMAE: New API DMAESemaphore()
GX2: New texture cache implementation
GX2: Improved coalescing of textures of different formats with overlapping memory ranges
GX2: Fixed a bug that caused the wrong texture to be used in a draw call right after a new texture was created
GX2: Fixed a bug where any stencil clear operation would be ignored
GX2: Added handling for SRGB when the surface is also accessed as non-SRGB
GX2: Fixed a special case in vertex/geometry shader where imports would be optimized away if the only way to access them was via indexed gpr access
GX2: Added support for tilemode 32 in GX2CalcSurfaceSizeAndAlignment()
GX2: Added support for compressed texture formats to tiling aperature
GX2: GX2CopySurface() can now properly handle mip levels
GX2: Implemented GX2CopySurfaceEx(), GX2ResolveAAColorBuffer() and GX2RDestroySurfaceEx()
GX2: Implemented MIN_INT and SETNE shader instructions
GX2: Fixed a bug in R16_UNORM texture format decoder
GX2: Added proper support for mip levels to tiling aperature
GX2: Corrected handling of 8 bit formats in tiling aperature